LINGUA PROLETARIA DO MEU POVO...

Lingua proletaria do meu povo

eu faloa porque si, porque gosto dela

porque me peta e quero e dame a gaña

porque me sae de dentro, alá do fondo

dunha tristura aceda que me abrangue

ao ver tantos patufos desleigados,

pequenos mequetrefes sen raíces

que ao pór a garabata xa non saben

afirmarse no amor dos devanceiros,

fala-la fala nai,

a fala dos avós que temos mortos,

e ser, co rostro ergueito,

mariñeiros, labregos da linguaxe,

remo e arado, proa e relha sempre...


17 M: MANIFESTACIÓN NO DIA DAS LETRAS GALEGAS EN VIGO

Este sábado 17 de Maio às 18,00hh diante do MARCO, r/ Príncipe, baixo a lexenda "Na Galiza, só em galego" percorreremos as ruas da Zona Vella de Vigo para reclamarmos o direito a vivirmos em galego.

Convocan os Centros Sociais e o Foro da Mocidade de Vigo.

Reclamemos o direito a vivirmos en galego!.